Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі
"Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі ұйымдастырылды.
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметін бас дәрігердің МСАК жөніндегі орынбасары Р. А. Сейтимова басқарады.
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің құрамына бас мамандар, бөлімше меңгерушілері, бас мейірбике, фармацевт, психолог, медициналық статистик, инфекциялық бақылау мейірбикесі кіреді.
Пациенттерді қолдау қызметінің мақсаты-проблемалық мәселелерді анықтау және көрсетілетін медициналық көмектің сапасын одан әрі жақсарту.
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі "осында және қазір" қағидаты бойынша туындайтын проблемаларды шешуге, сол арқылы пациенттердің сапалы және қолжетімді медициналық қызметтерге құқықтарын қолдауға арналған.
Осыған байланысты, егер пациент немесе оның туыстары:
- медициналық көмек көрсету сапасына наразы болып қалды;
- медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болды;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болды;
- сондай-ақ медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болды, олар пациенттерді қолдау қызметіне жүгінуге құқылы.
Пациенттерді қолдау қызметі өтінішті мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарауға және өтінішті қарау нәтижелері бойынша бес күнтізбелік күннен кешіктірмей ақпарат беруге тиіс.
Пациенттерді қолдау қызметіне "сенім" телефоны арқылы хабарласуға болады: 22-6-46 немесе №24 кабинетке, сондай-ақ емхананың 1-қабатында орналасқан "шағымдар мен ұсыныстар үшін" жәшігінде өз жазбаша өтінішіңізді қалдыруға немесе ОАА ресми сайтына ucrb.sko.kz жіберуге болады.